Way of the Hunter – Matariki Park
Yeni Zelanda'da bulunan Matariki parkı, farklı coğrafyaların fevkalade bir karışımını sunuyor. Benzersiz Himalaya tahr keçisi ile heybetli sambar geyiğine ev sahipliği yapan tepelik ve dağlık arazilerde gezin, görkemli kızıl geyiğin hüküm sürdüğü ova ormanı arazilerine adım at. Bir yandan eşsiz yerel âdetlere ve geleneklere dair bilgiler sunacak ve seni saatlerce meşgul edecek doğanın güzelliğine ve gerçekçi vahşi doğaya dal.
Matariki parkı barındırdığı göller, barajlar, sahiller, sık ormanlar, sarp tepeler, saklı mağaralar, ırmaklar ve yağmur ormanlarıyla kendine özgü bir dünyadır. Way of the Hunter'daki Yeni Zelanda'ya özgü yabanileşmiş domuzlar ve keçilerden, yaban ördekleri ve sika geyiklerine kadar çeşitli vahşi canlılar ve coğrafyalar sunar. Son birkaç yüzyılda buraya getirilen ve burayı yuvası olarak benimseyen tüm hayvanları görmenin keyfini çıkar.