Way of the Hunter: Map Pack 1
The Way of the Hunter Map Pack 1 (formerly called Season Pass) includes two new region DLC's, each new region is 64 square kilometers / 25 square miles and comes with new animals, story and weapons.
The first new region is Aurora Shores and lets you explore Alaska with a brand new story that rewards you with an additional Crossbow at the end.
The second map is Tikamoon Plains. Venture out into this exotic new hunting ground in the heart of Africa. Enjoy a new hunting adventure, using a broad range of equipment, now also including Bows, and meet wild animals like Buffalo, Hyena, Wildebeest, Honeybadger and Gemsbok.