Way of the Hunter: Map Pack 1
The Way of the Hunter – Map Pack 1 (uprzednio zwany Season Pass) zawiera dwa nowe DLC z regionami; każdy z nich obejmuje 64 kilometry kwadratowe, nową zwierzynę, fabułę i broń.
Pierwszy region to Wybrzeże Aurora. Umożliwia eksplorację Alaski i oferuje całkiem nową historię, po ukończeniu której zdobędziesz dodatkową kuszę.