Way of the Hunter - Tikamoon Plains
Rüzgârlı dağlardan, ölümcül çöllere ve hayat dolu geniş savanlara kadar çeşitli arazileri keşfet. Afrika'nın vahşi doğasından esinlenerek tasarlanan Tikamoon ovasının heyecanlı dünyasında bir maceraperestler grubuna liderlik eden profesyonel av rehberi Malachi'a katıl. Çeşitli ateşli silahlar, av yayları ile teçhizatları kuşan ve bu eşsiz yabanın günlük rutinlerine kendini kaptırırken av köşkünde sergileyebileceğin en iyi ganimetleri elde etmek için ava çık.
Tikamoon ovası boyunca, özellikle de su kaynaklarının siyah antilop, düğmeli domuz ve Nil kazları gibi hayvanları çektiği çayırlarda yaşam tohumları filizleniyor. Genellikle yemek aradıkları ve gölgelerine sığındıkları savanlarda dolaşan Afrika mandalarıyla bu çayırlarda karşılaşmak da mümkündür.
Mavi antilopları, gemsbokları ve benekli sırtlanları doğal yaşam alanlarında gözlemlemek oldukça etkileyici olsa da her zaman dikkatli olmalısın çünkü hayvanlar âleminin kralı olan aslanlar ovalarda kol geziyor.
Çöl bölgeleri bile gizemli ve ölümcül doğalarına rağmen av fırsatları barındırır. Bu kurak arazilerde süratli ve çevik gemsboklara ek olarak hayatta kalmak için özel beceriler geliştirmiş benekli sırtlanlarla da karşılaşabilirsin.
Way of the Hunter'daki her bir av alanı eşsiz bir deneyim sunar ancak Tikamoon ovası ile oyuna savanlar ve çöller de dâhil olmak üzere Afrika'dan yepyeni araziler ekleniyor. Ayrıca, yeni bir silah sınıfı olarak yaylar da geliyor ve av deneyimine ateşli silahlardan farklı, yeni bir bakış açısı sunuyor. Avcı, silah kullanırken çok dikkatli olmalısın.