Way of the Hunter - Christensen Arms Pack
Way of the Hunter har indgået et samarbejde med Christensen Arms for at give dig to ikoniske jagtrifler.
Christensen Arms, der har base i Gunnison Utah, er en moderne og innovativ riffelproducent. I 1995 brugte maskiningeniør, Roland Christensen, patenteret rumfartsteknologi til at skabe verdens første kulfiberriffelløb. Næsten 30 år senere fortsætter Christensen Arms med at innovere ved at bruge avancerede rumfartsmaterialer og -processer til at fremstille nogle af de letteste, mest præcise skydevåben, der findes.
Den er konstrueret med styrke og raffinering for øje og er bygget til at præstere i naturen, samtidig med at den skiller sig ud med sin umiskendelig stil. Uanset om det er på den enestående jagt eller på skydebanen, er denne moderne jagtriffel skabt til at opfylde de unikke krav til enhver skytte og situation. MHR er bygget på et minichassis i aluminium med V-blok bundstykke og tilbyder nøjagtighedspotentialet i en chassisriffel, samtidig med at den giver ergonomien i en jagtriffel.
Moderne præcisionsriffel: Præcision uden kompromisser.
MPR er skabt med taktik for øje og bygget til marken. Det er en riffel, der kan det hele. Det lette, men stive, foldbare, justerbare chassis og fritflydende kulfiberløb giver uovertruffen præcision. Med gevind og lyddæmper og en M-LOK-håndskinne i fuld længde er den klar til enhver opsætning. Fra stål på 1.000 meter til elg på 400 meter præsterer MPR ikke bare – den dominerer. Præcision er standard.