Way of the Hunter - Christensen Arms Pack
Way of the Hunter has partnered with Christensen Arms to bring you two iconic hunting rifles.
Christensen Arms, based in Gunnison Utah, is a modern innovative rifle manufacturer. In 1995, world-class mechanical engineer Roland Christensen used patented aerospace technology to create the world’s first carbon fiber rifle barrel. Nearly three decades later, Christensen Arms continues to innovate, using advanced aerospace materials and processes to manufacture some of the most lightweight, precise, and accurate firearms in existence.
Crafted for the future-focused hunter who values both form and function, this rifle seamlessly blends technology, performance, and striking good looks. The MHR embodies the spirit of the contemporary outdoorsman, offering a perfect balance of innovation and tradition for those who push the boundaries of possible.
Engineered for strength and refined in every detail, it’s built to perform in the wild while standing apart with unmistakable style. Whether on that once-in-a-lifetime hunt or ringing steel at the range, the Modern Hunting Rifle was created to meet the unique requirements of every shooter and situation. Built upon an aluminum mini chassis with V-block bedding, the MHR offers the accuracy potential of a chassis rifle while providing the ergonomics of a hunting rifle.
Modern Precision Rifle: Precision Without Compromise.
Born from tactical roots and built for the field, the MPR is the crossover rifle that does it all. Lightweight yet rigid, its folding, adjustable chassis and free-floating carbon fiber barrel deliver unmatched precision. Threaded and suppressor-ready, with a full-length M-LOK handguard, it’s ready for any setup. From steel at 1,000 yards to elk at 400, the MPR doesn’t just perform—it dominates. Precision is standard.