Way of the Hunter - Christensen Arms Pack
Way of the Hunter łączy siły z Christensen Arms, aby oddać w ręce graczy dwa kultowe karabiny myśliwskie.
Firma Christensen Arms, z siedzibą w Gunnison w stanie Utah, to producent nowoczesnych, innowacyjnych karabinów. W 1995 r. wybitny inżynier mechanik Roland Christensen wykorzystał opatentowaną technologię lotniczą do stworzenia pierwszej na świecie lufy z kompozytowego włókna węglowego. Niemal trzy dekady później Christensen Arms nadal wyznacza kierunek w branży dzięki materiałom z sektora lotniczo-kosmicznego, których używa do produkcji najlżejszych, najbardziej precyzyjnych i najcelniejszych konstrukcji strzeleckich.
Ten zaprojektowany pod kątem maksymalnej wytrzymałości i dopracowany w najdrobniejszych szczegółach karabin zapewnia wysoką skuteczność w terenie i wyróżnia się charakterystycznym stylem. Modern Hunting Rifle ma spełniać wymagania każdego strzelca – czy to podczas „polowania życia”, czy na strzelnicy. Dzięki aluminiowej miniramie z osadą typu „V-block” łączy celność karabinu o sztywnej ramie z ergonomią karabinu myśliwskiego.
Modern Precision Rifle: precyzja bez kompromisów
MPR to karabin o taktycznym rodowodzie zaprojektowany do użycia w terenie. Jest i zarazem sztywny, a jego składane, regulowane łoże i samonośna lufa z włókna węglowego zapewniają niezrównaną precyzję. Gwintowanie oraz osłona M-LOK na całej długości umożliwiają montaż tłumika i dowolnego innego osprzętu. MPR trafia w stal z 1000 metrów i w jelenia z 400 – to karabin, który nie tyle działa, co dominuje. Precyzja to w jego przypadku norma.