Way of the Hunter - Christensen Arms Pack
Christensen Arms ile bir iş birliği yaparak oyunculara iki adet yepyeni ve ikonik avcılık tüfeğiyle oynama imkânı sağlıyor.
Gunnison, Utah'ta kurulan Christensen Arms modern ve yenilikçi bir tüfek üreticisidir. Dünyaca ünlü makine mühendisi Roland Christensen, 1995 yılında patentli havacılık teknolojisini kullanarak dünyanın ilk karbon fiber tüfek namlusunu tasarladı. Christensen Arms neredeyse otuz yıl sonra bile yenilikçi yaklaşımına devam ederek gelişmiş havacılık malzemelerini ve işlemlerini kullanıp gelmiş geçmiş en hafif, keskin ve isabetli silahları üretiyor.
Güç için tasarlanan ve her ayrıntısı özenle işlenen bu tüfek, benzersiz tarzıyla öne çıkarken vahşi doğada iyi performans göstermek için üretildi. Hayatta bir kez denk gelecek bir ava çık veya atış taliminde mermi yağdır, Modern Avcılık Tüfeği her nişancının ve durumun eşsiz gereksinimlerini karşılamak için tasarlanmıştır. Modern Avcılık Tüfeği, V blok tabakalı alüminyum mini iskeletiyle hem bir iskeletli tüfeğin isabet potansiyelini hem de bir avcılık tüfeğinin ergonomik özelliklerini sağlar.