Way of the Hunter - Elkcrest Island
Ta odludna, położona na dzikiej północy wyspa stanowi siedlisko wielu najpopularniejszych północnoamerykańskich gatunków zwierzyny łownej. Na tym odizolowanym i słabo zamieszkanym terenie łowieckim żyje też niedawno wprowadzony indyk dziki Merriama oraz debiutujący w Way of the Hunter skryty drapieżnik: puma wschodnia.