Way of the Hunter - Elkcrest Island
Bu sapa ve düşük nüfuslu av alanındaki yaşama yeni türler dahil oluyor: Merriam yabani hindileri ve Way of the Hunter ile adından söz ettiren çekingen bir yırtıcı olan Kuzey Amerika puması.