Way of the Hunter - Hunter's Advantage Pack
Hunter’s Advantage Pack forbedrer din jagtoplevelse ved at tilbyde dig en samling omhyggeligt udvalgte værktøjer, der kombinerer præcision, kraft og alsidighed. Pakken indeholder alt det, du har brug for, hvis du ønsker at opnå større succes på jagten. Du får kraftfulde nye våben og et elektronisk alt i et-lokkekald, som sikrer, at du med lethed kan tiltrække dit bytte. Uanset om du er på jagt efter mindre dyr, går efter de lidt større eller er på regulær storvildtsjagt, vil du med pakkens indhold kunne nedlægge ethvert dyr i ethvert miljø.
Dette kompakte elektroniske lokkekald er et fantastisk redskab for den dedikerede jæger. Den har en højtaler med retningsfunktion og byder på et udvalg af forudinstallerede dyrespecifikke lokkekaldslyde, hvilket gør den perfekt til jagt på farten, fordi du kan tilftrække dyr ved blot at trykke på en knap.
En repetérriffel konstreret med præcision og pålidelighed for øje, som er ideel til småt vildt. Denne riffel skyder med .224 Valkyrie, som er en kaliber, der er særdeles velegnet til mindre dyr, fordi den giver dig sikkerhed for et nøjagtigt og rent skud.
Prairie Hunter-bøjlespænderen kombinerer klassisk stil med moderne kraft. Den skyder med .44 Remington Magnum, som giver dig den kraft, du har behov for, når du går efter lidt større vildt, og fordi det er en bøjlespænder, kan du lynhurtigt affyrre et opfølgende skud. Hvis du altid har elsket din bedstefars gamle riffel, vil denne riffel føles som det perfekte våben i din bøjlespændersamling.
For ægte storvildtsjægere byder Mordecai Doublejab på den nødvendige og ultimative kraft. Denne luksuriøse dobbeltløbede riffel bruger .416 Remington Magnum, og den høje kaliber er ideel til at nedlægge regulært storvildt som for eksempel bjørne og bøfler. Håndværksmæssigt er der ikke en finger at sætte på noget, og med sin formidable evne til at bremse storvildt gør denne riffel dig i stand til at nedlægge selv de største dyr.