Way of the Hunter - Hunter's Advantage Pack
Dodatek Hunter’s Advantage Pack został przygotowany tak, aby podnieść jakość twoich polowań, oferując starannie dobrany zestaw narzędzi, które łączą w sobie precyzję, moc i uniwersalność. Ten pakiet zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby polowanie było skuteczniejsze i bardziej satysfakcjonujące – od nowej, potężnej broni palnej po wszechstronny elektroniczny wabik, który z łatwością przyciągnie zdobycz. Niezależnie od tego, czy polujesz na drobną zwierzynę, średniej wielkości drapieżniki, czy też duże gatunki, ten pakiet jest dostosowany do wszystkich wyzwań w każdym otoczeniu.
Ten kompaktowy elektroniczny wabik zwierzyny to doskonałe narzędzie dla zmotywowanych myśliwych. Zawiera wbudowany głośnik kierunkowy zapewniający wyraźną projekcję dźwięku i jest dostarczany z zainstalowaną biblioteką zwierzęcych odgłosów, a zatem idealnie nadaje się do polowań w terenie, przyciągając zwierzęta jednym naciśnięciem guzika.
Karabin powtarzalny, zaprojektowany z myślą o precyzji i niezawodności, idealny do polowań na drobną zwierzynę. Karabin korzysta z amunicji .224 Valkyrie, słynącej z doskonałych osiągów podczas polowań na mniejszą zdobycz, co daje pewność czystych i celnych strzałów.
Karabin Prairie Hunter z mechanizmem dźwigniowym łączy w sobie klasyczny styl i nowoczesną moc. Kaliber .44 Remington Magnum zapewnia moc obalającą potrzebną do polowania na średniej wielkości zwierzynę, a płynne działanie dźwigni gwarantuje szybkie oddawanie kolejnych strzałów. Jeśli podobał ci się stary karabin dziadka, ten model będzie idealnym uzupełnieniem twojej kolekcji broni z mechanizmem dźwigniowym.
Dla tych, którzy poważnie podchodzą do polowań na grubego zwierza, Mordecai Doublejab zapewnia niezrównaną moc. Ten elegancki karabin dwulufowy o kalibrze .416 Remington Magnum, idealnym do polowań na największą zdobycz, taką jak niedźwiedzie czy bawoły afrykańskie. Dzięki oszałamiającej jakości wykonania i ogromnej sile rażenia karabin ten może sprostać najtrudniejszym wyzwaniom.