Way of the Hunter - Hunter's Advantage Pack
Bu taşınabilir elektronik av düdüğü, kendini işine adamış avcılar için harika bir araçtır. Dâhilî çok yönlü hoparlörüyle temiz bir ses yayılımı sağlar ve hayvanlara özel çeşitli çağrılar yüklü olarak gelir. Tek bir tuşla hayvanları çekip hareket hâlinde avlanmak için idealdir.
Hassasiyet ve güvenilirlik için üretilen bu kurmalı tüfek, küçük av hayvanları için idealdir. Daha küçük av hayvanlarında etkili olmasıyla bilinen .224 kalibre Valkyrie mühimmat kullanan bu tüfek, seni cesaretlendirerek temiz ve isabetli atışlar yapmanı sağlar.
Prairie Hunter levyeli tüfek, klasik stili modern güçle buluşturur. Pürüzsüz levyeli tasarımı hızlı ikinci atışları garantilerken .44 kalibre Remington Magnum mühimmatı ise orta boy av hayvanları için gereken delici gücü sağlar. Büyükbabanın eski tüfeğini sevdiysen bu tüfek, levyeli koleksiyonunun tamamlayıcı parçası olacaktır.
Büyük av hayvanlarını avlamaya baş koyanlar için Mordecai Doublejab benzersiz bir güç sunar. Bu çift namlulu lüks tüfek, en büyük av hayvanlarını avlamak için ideal .416 kalibre Remington Magnum mühimmat kullanır. Muhteşem işçiliğiyle ve azılı durdurma gücüyle bu tüfek, en zorlu mücadelelerin üstesinden gelmeye hazır.