Way of the Hunter - Kawasaki UTV Pack
Teryx, 2'li yan yana koltuk düzeni ve eğlenceli tasarımı ile tüm maceralarında yanında olmak için üretildi. Yollarda geçirdiğin zamanın iyi geçmesi için performans, kabiliyet ve konfor arasında kusursuz bir denge oluşturduk.