Way of the Hunter - Lintukoto Reserve
Witamy w Rezerwacie Lintukoto, skandynawskim klejnocie natury. Rozległy rezerwat obejmuje szereg różnych biomów i zapierające dech w piersiach krajobrazy, które urzekną miłośników natury i łowiectwa.
Rezerwat Lintukoto to prawdziwy raj natury o ogromnej różnorodności i urodzie skandynawskich siedlisk. Możecie przemierzać ogromne krajobrazy, rozległe magiczne lasy, które lśnią w kroplach deszczu, szerokie łąki tryskające życiem, spokojne mokradła z meandrującymi rzeczkami i wzgórza przyprószone gdzieniegdzie śniegiem. Każdy zakątek rezerwatu oferuje nową przygodę i szansę na obcowanie z naturą w jej najczystszej postaci.
Wcielcie się w postać Mikaela Andersona, 45-letniego miłośnika natury, który postanowił spróbować swych sił jako zarządca Rezerwatu Lintukoto. To nieugięty człowiek, naznaczony zmarszczkami czasu, o szorstkim charakterze. W trakcie podróży z Mikaelem odblokujecie różne zakończenia fabularne. Będziecie zwiedzać rezerwat, odkrywać najpiękniejsze miejsca i tworzyć więzi z dziką przyrodą. Zatopcie się w pierwotnej urodzie Rezerwatu Lintukoto, odkrywajcie piękno natury, a znajdziecie ukojenie dla duszy.
Rezerwat Lintukoto obejmuje szereg różnych środowisk i jest domem przeróżnej zwierzyny, m.in. ulotnego rysia północnego, renifera europejskiego, lisa polarnego i ulubionego zwierzęcia Mikaela - majestatycznego łosia euroazjatyckiego. Można obserwować rozległe tereny z położonych wysoko punktów widokowych lub cichych zakątków przy deltach rzek, ale każdy ruch w Rezerwacie Lintukoto pozwala nawiązać głęboką więź z naturą.