Way of the Hunter - Lintukoto Reserve
Lintukoto Koruma Alanı'na hoş geldin. Burası vahşi canlılar ile huzurun uyum içerisinde harmanlandığı saklı bir İskandinav cevheridir. Koruma alanının geniş arazisi çeşitli biyomlara ve hem doğaseverleri hem de vahşi yaşam meraklılarını mest edecek nefes kesen manzaralara ev sahipliği yapmaktadır.
Lintukoto Koruma Alanı, İskandinavya'daki yaşam alanlarının zengin biyolojik çeşitliliğini ve büyüleyici güzelliğini gözler önüne seren, âdeta doğal bir cennettir. Bu engin arazide, zarafetle düşen yağmur damlalarıyla parıldayan geniş ve sihirli ormanlar, hayatla dolu uçsuz bucaksız çayırlar, dolambaçlı su kanalları barındıran huzurlu sulak alanlar ve zaman zaman karla örtülen tepelerde gezebilirsin. Koruma alanının her bir köşesi, doğayı en saf biçiminde gözlemleyebileceğin fırsatlarla ve yepyeni maceralarla doludur.
Lintukoto Koruma Alanı'nın yöneticisi rolünü üstlenen 45 yaşındaki doğa meraklısı Mikael Anderson olarak oyna. Mikael yılların deneyimine sahip, yüzü kırışmış ve inatçı birisidir ama yadsınamaz bir cazibesi de vardır. Mikael'in yolculuğunda çeşitli hikâye sonlarını açabilirsin. Mikael olarak koruma alanını keşfedecek, saklı cevherlerini açığa çıkaracak ve bölgedeki vahşi hayatla bağ kuracaksın. Lintukoto Koruma Alanı'nın görkemli arazisine kendini kaptır ve hem nefes kesici hem de ruhu dinlendirici bir şekilde doğayı keşfet.
Lintukoto Koruma Alanı, farklı bölgelerin eşsiz bir biçimde harmanlanmasına imkân tanır ve sinsi Kuzey Vaşağı, Dağ Ren Geyiği, Kutup Tilkisi ve Mikael'in favori hayvanı olan heybetli Avrasya Sığını da dahil olmak üzere çeşitli vahşi hayvanlara ev sahipliği yapar. İster hâkim bir seyir noktasından gözlemle istersen de delta ovalarından sessizce izle, Lintukoto Koruma Alanı'ndaki her an yeni bir manzaraya tanıklık edilmesine ve doğayla daha derinden bir bağ kurulmasına olanak sağlar.