Way of the Hunter - Night Hunting Pack
The Night Hunting Pack expands your hunting experience with an array of high-tech gear designed for stealth, clarity, and performance in the darkest conditions. Whether you're stalking prey by moonlight or navigating dense, shadowy forests, these items enhance your vision with residual light amplification.
Digital scopes and smart optics enable hunters to discover and track game at all hours, even long past sunset. With a focus on precision, visibility, and advanced technology, this pack brings an entirely new dynamic to hunting in Way of the Hunter.
Designed for serious hunters who demand reliable gear, these high-quality night vision binoculars feature a 4–16x magnification range. With crisp black-and-white night vision, they help you identify movement and terrain detail even in challenging light conditions.
An adaptable digital riflescope tailored for medium to long-range use. Built for precision in pitch-black environments, it delivers a clear visual with variable magnification. Its high-resolution sensor gives you the advantage when lining up shots during late-night hunts.
A close-range digital collimator built for instinctive aiming and situational awareness in low-light scenarios. While compact and fast to deploy, it offers fixed magnification and a clean digital overlay. Ideal for close-quarters hunts where reaction time is critical.
Crafted for crossbow hunters, this scope excels in low-light conditions - from deep woods to the twilight edge. With a 25mm objective lens for precise targeting, it’s built to keep you accurate when visibility is at its worst.
Together, these optics create an immersive night hunting toolkit. Designed for realism and performance, this pack equips hunters with the tools to track and take down game during the most challenging low light conditions.