Way of the Hunter - Remington Firearms Pack
Nawiązaliśmy współpracę z Remington Firearms, aby udostępnić jeszcze większy wybór i dodatkowe kalibry.
Maksymalna wydajność współczesnej amunicji i nowoczesne funkcje kluczowe. Iglica z funkcją demontażu bez pomocy narzędzi, okrągła komora zamkowa, żłobkowana lufa 5R, gwintowany wylot lufy, precyzyjnie szlifowane występy ryglujące, spust prosty Elite Hunter od Timney, kolba z kompozytowego włókna węglowego AG.
Wybierz coś dla siebie spośród 4 nowych produktówRemington Firearms i ruszaj na łowy w grze Way of the Hunter.