Way of the Hunter - Remington Firearms Pack
Sana daha fazla silah seçeneği ve yeni kalibreler sunmak için Remington Firearms ile işbirliği yaptık.
Kaya gibi sağlam kubuz tasarımı ve ünlü "üç çelik halka" tasarımıyla Model 700 SPS kutudan çıktığı gibi eşi benzeri olmayan seviyede isabet ve üst düzey bir performans sunar.
İyileştirilmiş, ergonomik tasarımlı sentetik kundak, karbon çelik namlular, tüfek dürbünü ayaklarına uygun kubuz gibi özellikler içerir. Dış metal kaplaması mat siyah renktedir.
Modern mühimmatların performansını en üst seviyeye çıkarmak için tasarlandı. Aletsiz ateşleme iğnesi tertibatı, yuvarlak kubuz, yivli 5R namlu, dişli namlu ucu, hassas geri tepme somunu, Elite Hunter Timney düz tetik, AG Composite karbon fiber kundak.
Bu 4 yeni Remington Firearms ürünü arasından seçimini yap ve Way of the Hunter'da dilediğin şekilde ava çık.