Way of the Hunter - Strasser Pack
I årtier har familievirksomheden STRASSER produceret nøglekomponenter til jagt- og sportsvåben for verdenskendte mærker. Dele produceret på STRASSERs fabrik i Eugendorf ved Salzburg i Østrig har endda ledsagte den europæiske rumraket Ariane ud i rummet.
Men Strasser-familien og deres våbenmekanikere er først og fremmest lidenskabelige jægere, der har fingeren på branchens puls.
STRASSER har sat en vigtig milepæl i jagtriflernes historie med det toneangivende "straight pull"-system. Det sikre og præcise design og de ergonomiske brugsfunktioner gør STRASSER-rifler med straight pull til en pålidelig følgesvend for jægere og sportsskytter. STRASSERs omdømme er bygget på disse stærke fundamenter.
Kombinér STRASSERs "lidenskabelige innovation" med Remington 700-designet, så får du den første straight pull-riffel fra STRASSER: RS 700.
Strasser RS 700 XRS Chassis kommer som udgangspunkt med en XRS kvalitetskolbe, justérbart kindstykke og integreret M-Lok-skinne.
Strasser RS 14 Evolution Tahr Thumb-hole Stock
STRASSER RS 14 Evolution er den førende straight pull-riffel med cylinderlås i sin klasse. Den er lavet i Østrig og af højeste kvalitet med fastmonteret løb og alle fordelene fra STRASSER RS' straight pull-system og er uden sidestykke, når det handler om sikkerhed, præcision og hastighed.
RS 14 Evolution har et lamineteret tommelhul i trækolben og en integreret M-Lok-skinne, der er flankeret af sorte sideplader med påskriften "RS 14 Evolution", låsemekanisme i sort og et fastmonteret løb.