Way of the Hunter - Strasser Pack
Rodzinna firma STRASSER od dziesięcioleci produkuje komponenty broni myśliwskiej i sportowej dla światowej klasy marek. Elementy wytwarzane w fabryce STRASSER w austriackiej miejscowości Eugendorf pod Salzburgiem poleciały nawet w kosmos na pokładzie europejskiej rakiety Ariane.
Jednak Strasserowie i ich zespół rusznikarzy to przede wszystkim pasjonaci myślistwa, którzy śledzą i wyczuwają potrzeby branży.
Firma STRASSER zapisała się w historii broni myśliwskiej, tworząc przełomowy zamek prostoliniowy. Karabiny STRASSER, połączenie bezpieczeństwa i celności oraz wygodnej obsługi, stanowią niezawodny wybór zarówno dla myśliwych, jak i strzelców sportowych. To jeden z fundamentów, na których zbudowana jest spuścizna firmy STRASSER.
Rezultatem połączenia hasła firmy STRASSER „Pasja do innowacji” oraz konstrukcji Remingtona 700 jest RS 700, pierwszy karabin STRASSER 700 z zamkiem prostoliniowym.
Strasser RS 700 XRS Chassis jest standardowo wyposażony w wysokiej jakości kolbę XRS, regulowaną bakę policzkową oraz zintegrowaną szynę M-Lok w części przedniej.
Strasser RS 14 Evolution Tahr Thumb-hole Stock
STRASSER RS 14 Evolution to wiodący w swojej klasie karabin z zamkiem prostoliniowym. Produkowany jest w Austrii zgodnie z najwyższymi standardami jakości, łączy stałą lufę z zaletami prostoliniowego zamka STRASSER RS i nie ma sobie równych, gdy chodzi o bezpieczeństwo, celność oraz szybkość działania.
RS 14 Evolution posiada laminowaną drewnianą osadę z otworem na kciuk oraz zintegrowaną szyną M-Lok w części przedniej, czarne płytki boczne z napisem „RS 14 Evolution” i czarny zamek pudełkowy ze stałą lufą.