WE ARE FOOTBALL 2024
Welcome to WE ARE FOOTBALL 2024! Dive into the world of football like never before. Choose an existing club or start your own. Manage either men or women, lead your club to new heights, and become the next manager legend!
Be there with your team on the pitch. In our immersive 3D game engine, you can directly influence the action on the pitch through instructional shouts. Simulate the same game a thousand times over, witness matches 50 years into the future or switch between games in conference mode on match day. Relive highlights, analyze goals, and enjoy a comprehensive season summary.
WE ARE FOOTBALL 2024 offers an extensive feature set to adapt the game to your needs, including a powerful external editor to set up league systems, clubs, players, managers, employees, referees, sponsors, fan chants, derbies, and more. Configure the game to your skill level and preferences with over 100 options and difficulty settings to make this YOUR road to glory.