WE ARE FOOTBALL 2024
Velkommen til WE ARE FOOTBALL 2024! Dyk ned i fodboldens verden som aldrig før. Vælg en eksisterende klub eller start din egen. Styr enten herrer eller damer, før din klub til nye højder, og bliv den næste manager-legende!
Vær til stede med dit hold på banen. I vores medrivende 3D-motor kan du direkte påvirke begivenhederne på banen via instruktioner og råb fra sidelinjen. Simulér den samme kamp tusind gange, vær vidne til kampe 50 år ude i fremtiden, eller skift mellem kampe i konferencetilstand på kampdagen. Genoplev højdepunkter, analysér mål og nyd et omfattende sæsonoverblik.
WE ARE FOOTBALL 2024 tilbyder et omfattende sæt funktioner, der tilpasser spillet til dine behov, inklusive en kraftfuld ekstern editor til at opsætte ligasystemer, klubber, spillere, managere, ansatte, dommere, sponsorer, fankants, lokalopgør og meget mere. Tilpas spillet til dit færdighedsniveau og dine præferencer med over 100 muligheder og sværhedsgrader, og gør dette til DIN vej til ære og sejr.