WE ARE FOOTBALL 2024
Selamat datang ke WE ARE FOOTBALL 2024! Selami dunia bola sepak yang luar biasa. Pilih kelab sedia ada atau bina kelab sendiri. Urus pasukan lelaki atau wanita, pimpin kelab anda ke puncak, dan jadilah legenda pengurus yang seterusnya!
Berada di sana bersama pasukan anda di padang. Dalam enjin permainan 3D kami yang imersif, anda boleh mempengaruhi aksi di padang secara langsung melalui jeritan arahan. Simulasi perlawanan yang sama beribu-ribu kali, saksikan perlawanan 50 tahun akan datang atau tukar antara perlawanan dalam mod persidangan pada hari perlawanan. Imbas kembali detik-detik penting, analisis gol, dan nikmati ringkasan musim yang komprehensif.