WE ARE FOOTBALL 2024
WE ARE FOOTBALL 2024'a hoş geldiniz! Futbol dünyasına daha önce hiç olmadığı kadar derinlemesine dalın. Mevcut bir kulübü seçin veya kendi kulübünüzü kurun. İster erkek ister kadın takımlarını yönetin, kulübünüzü yeni zirvelerine taşıyın ve bir sonraki menajerlik efsanesi olun!
Takımınızla birlikte sahada olun. Sürükleyici 3D oyun motorumuzda, saha kenarından verdiğiniz talimatlarla aksiyona doğrudan müdahale edin. Aynı maçı binlerce kez simüle edin, 50 yıl sonrasının maçlarına tanıklık edin veya maç gününde konferans moduyla maçlar arasında geçiş yapın. Önemli anları yeniden yaşayın, golleri analiz edin ve kapsamlı sezon özetinin tadını çıkarın.
WE ARE FOOTBALL 2024, oyunun ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilmesi için; lig sistemleri, kulüpler, oyuncular, menajerler, çalışanlar, hakemler, sponsorlar, taraftar tezahüratları, derbiler ve daha fazlasını ayarlayabileceğiniz güçlü bir harici editör dahil olmak üzere geniş bir özellik seti sunar. 100’den fazla seçenek ve zorluk ayarıyla oyunu beceri seviyenize ve tercihlerinize göre özelleştirin; bu zafer yolunu KENDİ yolunuz haline getirin.