We Love Katamari REROLL+ Royal Reverie
As the starry sky was restored, the King's fans gradually grew in number all over the world. The King wanted to respond to the wishes of his fans for his success, and the Prince kept rolling the katamari to make everyone's dreams come true.
The graphics have been completely redesigned, and the in-game UI has been revamped to make it even easier to play.
You can roll up anything from paper clips and snacks in the house, to telephone poles and buildings in the town, to even living creatures such as people and animals. Once the katamari is complete, it will turn into a star that colors the night sky.