We Love Katamari REROLL+ Royal Reverie
Drugi tytuł w serii Katamari Damacy powraca w zremasterowanej, podkręconej wersji! Wersja REROLL to nowa i ulepszona grafika oraz wzbogacona mechanika rozgrywki. Tocz katamari w Royal Reverie jako młoda wersja Króla Kosmosu (King of All Cosmos)!
Napisy: angielskie, chińskie (uproszczone), chińskie (tradycyjne), francuskie, niemieckie, włoskie, japońskie, koreańskie, hiszpańskie (Hiszpania)