We Were Here Together
Embark on a puzzle solving adventure in which you and a partner must prove you can communicate and work together to escape Castle Rock.
From the research base camp you’ll need to figure out a way to get to the source of the distress flare. Once you’re through the frozen Antarctic wastes, you'll find yourselves separated inside a medieval castle, facing puzzles, secrets, and dangers! You and your partner start out with nothing but your wits and a walkie-talkie each. Observation, smart communication and teamwork will be the only way to escape from the sinister Castle Rock.
You and your expedition partner must traverse the Antarctic wasteland and infiltrate an ominous medieval castle. All you start with is a pair of walkie-talkies – will you be able to work together on the same wavelength?
Immerse yourself in an intriguing cooperative experience as you and your partner puzzle your way through a series of thrilling situations. Discover brand new environments and mysteries, together.
Darkness has engulfed the once magnificent Castle Rock and its surroundings. Can you discover the truth behind the grim fate of the fallen citadel and make it out alive... or will the original inhabitants catch you on your way out?"