Weird West: Definitive Edition
Survive and unveil the mysteries of the Weird West through the intertwined destinies of its unusual heroes in an Action RPG from the co-creators of Dishonored and Prey.
Discover a dark fantasy reimagining of the Wild West where lawmen and gunslingers share the frontier with fantastical creatures. Journey through the story of a group of atypical heroes, written into legend by the decisions you make in an unforgiving land.
Each journey is unique and tailored to the actions taken - a series of high-stakes adventures where everything counts and the world reacts to the choices you make. Form a posse or venture forth alone into an otherworldly confines of the Weird West and make each legend your own.
Dark Fantasy reimagining of the Wild West where lawmen and gunslingers share the frontier with fantastical creatures, each playing with their own rules and their own peculiar motives.
Discover the world through origin stories of different characters, moving from one character's journey to the next until all converge in a final chapter.
Each playthrough is unique as the game tailors the story to the player's actions and past choices for an ideal dramatic arc.
Weird West supports different styles of play in a simulated sandbox world where characters, factions, and even places react to a player's decisions.