Weird West
Weird West'te hayatta kal. Sıra dışı kahramanların birbirine geçen hikayeleri üzerinden tuhaf bir dünyanın gizemlerini keşfet. Bu Aksiyon RPG'si Dishonored ve Prey'in yaratıcılarının eseri.
Kanun adamlarının ve silahşörlerin vahşi toprakları acayip yaratıklarla paylaştıkları bir Vahşi Batı yorumu olan Weird West'te (Tuhaf Batı) karanlık bir fantezi dünyasına dal. Bir grup sıradışı kahramanın acımasız topraklarda senin seçimlerinle yazılacak olan hikayesini deneyimle.
Her şeyin sonuca etki ettiği, her seçimin bir anlamının olduğu muazzam maceralar sunan bu dünyada her hikaye özgün, her biri oyuncunun eylemlerine göre şekilleniyor. Weird West'in olağanüstü dünyasına ister bir ekip ile ister tek başına dal ve kendine özgü, benzersiz efsanelere imza at.
Kanun adamlarının ve silahşörlerin vahşi toprakları acayip yaratıklarla paylaştıkları, bunların her birinin kendilerine özgü kural ve motivasyonlarla hareket ettiği bir Vahşi Batı yorumu, karanlık bir fantezi.
Farklı karakterlerin farklı hikayekeri arasında geçişler yaparak bu tuhaf dünyayı keşfet ve tüm yazgıları ortak bir finalde nihayete erdir.
Oyun her oynanışta berzersiz bir deneyim sunuyor zira hikaye tümüyle oyuncunun eylemleri üzerinden gelişiyor, her seçim ile dallanıp budaklanıyor.
Weird West, kahramanların, farklı karakter gruplarının ve hatta mekanların oyuncunun seçimlerine farklı tepkiler verdiği farklı oynayış tarzlarını destekleyen bir simülasyon sandbox oyunu.