Werewolf: The Apocalypse — Earthblood
Wyjątkowe przeżycie pełne dzikiej walki i mistycznych przygód, zainspirowane słynną grą RPG.
Poszukujący odkupienia oraz krwi Cahal odgrywa kluczową rolę w wielkiej wojnie między Garou i Endron, potężnym koncernem naftowym, który służy Wyrm — niszczycielskiemu demonowi pustoszącemu planetę.