Werewolf: The Apocalypse - Earthblood
Ünlü rol yapma oyunundan ilham alınarak tasarlanan, vahşi savaşlar ve mistik maceralarla dolu, eşsiz bir deneyim.
Yıkıcı öfkesinin kontrolünü yitirdikten sonra gönüllü olarak sürgüne gönderilmeyi seçen güçlü bir Garou olan Cahal'sın. Kurda veya devasa korkunç canavar Crinos'a dönüşebilirsin. Doğa Ana Gaia'ya saygısızlık edenleri cezalandırmak için insan, kurt ve Crinos olmak üzere üç formda ve bunların güçlerinde ustalaşmalısın. Fakat en büyük düşmanın da sensin; öfkeni kontrol edemezsen kendini bir kez daha yok edebilirsin...
Her formun kendi avantajları bulunuyor: Kurt, etrafta fark edilmeden gezebilir; bir insan olan Cahal, diğer insanlarla etkileşime geçebilir ve Werewolf da öfke saçarak düşmanlarını paramparça edebilir. Bu öfke, senin hem en büyük silahın hem de en büyük zaafın...
Kendini kanıtlama ve kan peşinde olan Cahal, Garou'nun, gezegeni harap eden bir ruh olan Wyrm'ın hizmetindeki güçlü petrol şirketi Endron'a karşı verdiği büyük savaşta kilit rol oynuyor.