Whacking Hell!
The gates of hell have opened: whack all the monsters before they whack you! Collect their souls, ramp up your weapons and your spells, and become a slaughtering machine in this frantic roguelite top-down 2D shooter!
"Whacking Hell!" is a frantic 2D top-down shooter with roguelite elements. The gates of hell have opened: whack all the monsters before they whack you! Collect their souls, ramp up your weapons and your spells, and become a slaughtering machine! Defeat waves of enemy attacks and nasty bosses by choosing the right path of upgrades.