Whacking Hell!
"Whacking Hell!" to szalona strzelanka 2D z widokiem z góry z elementami roguelite. Bramy piekła zostały otwarte: wykończ wszystkie potwory, zanim one wykończą Ciebie! Zbieraj ich dusze, ulepszaj swoje bronie i zaklęcia i stań się morderczą maszyną! Pokonuj fale przeciwników i paskudnych bossów wybierając odpowiednią ścieżkę ulepszeń.