Whacking Hell!
"Whacking Hell!", roguelite unsurları içeren baştan sona çılgın bir 2D nişancı oyunudur. Cehennemin kapıları açıldı: onlar seni vurmadan önce sen tüm canavarları vur! Ruhlarını topla, silahlarını ve büyülerini geliştir ve bir katliam makinesine dönüş! Doğru gelişme yolunu seçerek düşman saldırı dalgalarını ve kötü patronları alt et.