What The Stars Forgot
You will also need to pay attention to the moods of the crew members. The crew will provide clues, in the form of their words and deeds, about how they are feeling. Do they feel confident in their current assignment? Are they stressed out? Planning a mutiny? Suffering a complete break with reality? Left unchecked, crew member's stress can drive them to drink too much, stop performing their duties, or even start a dangerous, eldritch-worshipping cult.