While We Wait Here
‘While We Wait Here’ is a kitchen management game with dialogue choices and multiple endings.
The equilibrium of an ordinary working day is shattered when news of an impending catastrophe is broadcasted.
Will you convince your customers to run for shelter, or will they stay at the diner, waiting for the end?
○ A meditative experience with no game over, where there is no right or wrong, and where each choice is yours alone.