While We Wait Here
‘While We Wait Here’ to gra o zarządzaniu kuchnią, w której zawarte są opcje dialogowe prowadzące do jednego z licznych zakończeń.
Prowadź mały zajazd u podnóża gór, zbieraj zamówienia od twoich klientów, gotuj im pyszne jedzenie i serwuj orzeźwiające napoje.
Rozmawiaj z licznymi, niepowtarzalnymi postaciami — wczuj się w rolę dzięki pierwszoosobowej perspektywie.
Stojąc za barem, obserwuj zmiany w emocjach i zachowaniu ludzi, którzy postawieni są w obliczu nadchodzącej śmierci.