Whispers of a Machine
As an agent of the Central Bureau, Vera is equipped with an advanced nano-substance called Blue. This rare and sought-after technology allows her to develop superhuman abilities adapted to her psychological mindset.
Choose your playstyle and utilize these augmentations to investigate, gather information, and solve puzzles with multiple solutions.
Will Vera’s unique blend of skills and intuition be enough to solve the case, or will she discover that things are more ambiguous that they seemed?