White Whisper
As Dr. Elara Wynn, you awaken from cryosleep to answer a distress call from the research vessel U.S.S. Sentinel — a ship that has gone completely silent.
Solve logic-based puzzles and system overrides to unlock new areas and unravel the secrets hidden within the ship’s databanks.
Immerse yourself in a quiet yet tense environment where every terminal, code, and flickering light brings you closer to the truth — and to what still lingers in the shadows.
Compact in length but rich in atmosphere, White Whisper delivers a focused, story-driven experience designed for players who enjoy isolation, mystery, and slow-burn sci-fi tension.
Read emails, search for clues, and decipher codes that gradually reveal the story of the Sentinel.
White Whisper combines exploration, logic puzzles, and reading messages in a compact sci-fi narrative with a mysterious atmosphere. With the ship’s AI as your guide, you uncover traces of the crew, decipher codes, and gradually reveal the chilling secrets of the abandoned Sentinel.
Experience zero gravity, where the concept of "up" and "down" loses all meaning. Every movement becomes a new opportunity as corridors and decks open up in unexpected directions, giving exploration a whole new dimension.