Who Pressed Mute on Uncle Marcus?
Every year, Abby’s mum has a family quiz on her birthday. It’s a long-held tradition, one that brings the whole rich and eccentric family together - and one that Abby dreads. But this year's quiz comes with a shocking difference... as it’s about to begin, her beloved Uncle Marcus tells her that he’s dying - and someone in the family has poisoned him. Abby is the only one he can trust... You must find out who the murderer is before it is too late.