Who Pressed Mute on Uncle Marcus?
Her yıl, Abby'nin annesinin doğum günü geldiğinde ailemiz toplanıp bilgi oyunu oynar. Gel gör ki uzun yıllardır devam eden bu gelenekte zengin ve sıra dışı ailemizin bir araya gelişi Abby'i biraz korkutuyor. Ama bu yılki bilgi oyununda şok edici bir ayrıntı gizli... Tam başlamak üzereyken, sevgili Marcus Amcası ona ölmekte olduğunu söylüyor. Dediğine göre aileden biri onu zehirlemiş. Abby ise Marcus Amcanın güvenebileceği tek kişi... Çok geç olmadan katilin kim olduğunu bulmalısın.