Whooshy Dragon
Immerse yourself in the enchanting world of Whooshy Dragon, a thrilling 2D arcade game where you take on the role of an intrepid little dragon named Whooshy, ready to brave the skies through a first world full of pitfalls! Glide with precision between formidable enemies and try to go as far as possible to boost your score. But that's just the start of the journey... This frantic flight marks the first flutters of wings of a great adventure: other worlds and other enemies await our dragon. His quest has only just begun. Are you ready to go with him?