Wild West Pioneers
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.Masz już dość zatłoczonych miast na Wschodnim Wybrzeżu? Zbuduj swoją przyszłość, przenosząc się razem z rodziną na Zachód, gdzie czeka mnóstwo niezamieszkałych terenów. Dzięki żyznej glebie i bogatym zasobom naturalnym znajdziesz tam coś więcej niż tylko przygodę i wolność. To twoja szansa, aby stać się siłą napędową amerykańskiego snu.
Wild West Pioneers to mająca współczesny charakter klasyczna symulacja budowy miasta, w której twoim zadaniem jest zasiedlenie amerykańskiego pogranicza. Stwórz podstawy istnienia dobrze prosperujących osad. Decyduj o tym, kto będzie kierować miastem, i ustanów łańcuchy produkcyjne związane z żywnością, drewnem oraz innymi zasobami, aby zaspokoić potrzeby wszystkich osadników. Gdy to osiągniesz, wyślij kolejną wyprawę, aby rozszerzyła strefę twoich wpływów. Ustanawiaj szlaki handlowe i przygotuj ziemię pod budowę sieci kolejowej.
Dzięki różnorodnym misjom, intuicyjnemu interfejsowi i atrakcyjnej grafice świat Wild West Pioneers przywołuje ducha okresu budowniczych miast i ukazuje go w nowoczesnym wydaniu. Nie ma powodu do stresu – możesz zwyczajnie się odprężyć i obserwować pełne uroku codzienne życie osady, a także dziesiątki budynków i łańcuchów produkcyjnych.
Mapa strategiczna pomoże ci zaplanować rozwój. Organizuj ekspedycje, zakładaj placówki handlowe i wysyłaj wozy pełne śmiałków gotowych do budowy nowych osad. Dzięki swojemu sandboksowemu charakterowi każda rozgrywka w Wild West Pioneers różni się od poprzedniej.
Rozsiądź się wygodnie, odpręż i patrz, jak twoje plany stają się rzeczywistością. Przyglądaj się codziennemu zgiełkowi miasta, w którym każdą pracę wykonuje konkretna osoba, a nie cyferka w zestawieniu. Możliwość obserwowania rozwoju osady w tak szczegółowym wymiarze to tylko połowa przyjemności z gry.