Will You Be My Disciple?
Will You Be My Disciple? is a choice-driven cult management game shaped by unexpected encounters and characters. The decisions you make in every situation you encounter will determine the fate of your cult.
Divine Blessings (Faith, Morality, Secrecy): These three sacred values have been granted directly to you because you have been chosen by the Supreme Chicken Prime, the protector of the world and the very embodiment of abundance. The more these blessings overflow, the more powerful a leader you become. If any one of these three blessings is completely depleted and drops to zero, the Supreme Chicken Prime intervenes to ensure you achieve your divine goals, offering you a final desperate choice to save your cult from destruction.
You must uncover the true intentions, lies behind every innocent face that enters through your sacred door, or solve their problems.
Passion and Ideological Conflicts: Members with opposing ideologies will inevitably conflict with each other. They may force concessions from you by threatening to disrupt perfect synergy, provoke a crisis to pressure you into choosing sides, or corner you into sacrificing your loyal friends to ruthless witch hunts.
You can’t please everyone, and those whose loyalty has vanished won’t just walk away from the cult.
There are territories waiting to be conquered just beyond your doorstep, and rival religions wanting to conquer this city.