WITHOUT A HITCH: EGS Exclusive - Banana Hat
Claim your free Epic Games Store exclusive reward, a specially-designed Banana Hat you can wear for your delivery missions in WITHOUT A HITCH!
To claim the item, you must first own WITHOUT A HITCH on Epic Games Store. Once claimed, the Banana Hat Cosmetic is permanently unlocked.