WITHOUT A HITCH: Tylko w EGS – Bananowy Kapelusz
Odbierz darmową, ekskluzywną nagrodę w Epic Games Store – specjalnie zaprojektowany Bananowy Kapelusz, który możesz zakładać w czasie misji dostawczych w WITHOUT A HITCH!
Aby odebrać ten przedmiot, musisz posiadać grę WITHOUT A HITCH w Epic Games Store. Po odebraniu kosmetyczny Bananowy Kapelusz zostanie odblokowany na stałe.