WITHOUT A HITCH: EGS'ye Özel - Muz Şapkası
Öğeyi almak için önce Epic Games Store'da WITHOUT A HITCH oyununa sahip olmalısın. Muz Şapkası Görünüm Öğesinin kilidi, öğe alındığında kalıcı olarak açılır.