Wizard of Legend
Wizard of Legend is a fast paced dungeon crawler with rogue-like elements that emphasizes dynamic magical combat. Quick movement and even quicker use of spells will allow you to chain spells together to unleash devastating combinations against your enemies!
Battle your way through each challenge by defeating powerful conjured enemies! Collect valuable spells and relics and build up your magical arsenal to fit your playstyle! Achieve mastery over magic by chaining spells together to create devastating combinations! Face and defeat council members in magical combat to become a Wizard of Legend!
Unlock over a hundred unique spells and discover powerful spell combinations and synergies! A wide variety of elemental spells allows you to create a hand best suited to your playstyle. Dive head first into the fray or stand back and let your minions do the work for you, the choice is yours!
Every year in the Kingdom of Lanova, the Council of Magic holds the Chaos Trials, a gauntlet of magical challenges put forth by its strongest members. Contestants that successfully complete all of the challenges and demonstrate superior wizardry earn the right to become a Wizard of Legend!
Grab a friend and tackle the Chaos Trials together in Wizard of Legend's couch co-op mode! Jump head first into the action in an all out offensive or strategically equip your wizards with spells and items that compliment each other's playstyle. The battle is not over when your friend is downed in battle. Defeat multiple enemies in a display of skill to grant your partner a chance to rejoin the battle!