Wizard of Legend
Wizard of Legend, büyü kullanımına dayalı dinamik dövüş mekaniklerinin ön plana çıktığı, rogue-like tarzı yüksek tempolu bir zindan tarama oyunu. Hızlı hareket edebilme ve daha da hızlı bir şekilde büyü yapabilme yeteneğin sayesinde zincirleme büyüler ile düşmanlarına karşı yıkıcı kombinasyonlar yapacaksın!
Büyü yeteneğine sahip güçlü düşmanları alt ederek her bir mücadelenin üstesinden gel! Değerli büyüleri ve antik kalıntıları toplayarak oyun tarzına uygun büyülü cephaneliğini oluştur! Zincirleme büyüler ile yıkıcı kombinasyonlar oluşturmak için büyü sanatlarında ustalaş! Wizard of Legend (Efsane Büyücü) olmak için büyülü savaşta konsey üyeleriyle yüzleş ve onları alt et!
Council of Magic (Büyü Konseyi), Lanova Krallığı'nda her yıl en güçlü üyeleri tarafından hazırlanan büyülü mücadelelerden oluşan Kaos İmtihanları'nı (Chaos Trials) düzenler. Tüm mücadeleleri başarıyla tamamlayan ve üstün büyücülük yetenekleri sergileyen yarışmacılar Efsane Büyücü olmaya hak kazanır!
Bir arkadaşını yanına al ve Wizard of Legend'ın yerel eşli modunda Kaos İmtihanları'nın üstesinden birlikte gelin! Tüm gücünüzle saldırarak aksiyona atılabilir veya büyücülerinizi stratejik olarak birbirlerinin oyun tarzını tamamlayan büyüler ve öğelerle donatabilirsiniz. Arkadaşın savaşta düştüğünde savaş bitmez. Ortağına savaşa yeniden katılma şansı vermek için birden fazla düşmanı bir beceri gösterisinde alt et!